又係換季的時候 大家又中意係夏天搽咩質地的護膚品呢?
如果你問我絶對係偏向清爽保濕的護膚品
而且搽落去有清涼的感覺就Good 喇!
最近都好中意用到 TonyMoly 的產品 ~ 性價比的確唔錯!
而呢排用上左THE CHOK CHOK綠茶面霜系列
果然係皇牌產品!! 由清爽到滋潤都顧及到
 
THE CHOK CHOK綠茶面霜系列
有3款唔同質地 : 啫哩面霜、水潤面霜、滋潤面霜
而且3款都有蘊含純度100%綠茶萃取物青銅錢
有好出色的抗氧化功能及鎖水效果
呢價錢最Surprise 的係佢用左EWG綠色等級成分
即係話敏感都用得! 性價比絕對超高!
THE CHOK CHOK綠茶啫哩面霜
呢個超正! 我直頭放左佢入雪櫃
真係真係好舒服 ! 質感清爽不黏膩
可以同肌底補水 用完真係好Fresh !
油性皮膚一樣用得 夏天用係一流!
加上加上左鎮靜複合物 可以平衡肌膚水油分泌
我放佢係雪櫃再用仲可以有埋收毛孔功效添!
我特別推介比Teenage 用 又或者男士們
佢地都比較中意呢一啲質地
 
THE CHOK CHOK綠茶水潤面霜
我間中都要用返啲潤少少面霜 (年紀大左係會越用越潤)
不過實際都係睇返到時的需要喇
呢一隻都算係好百搭 四季都啱用
鎖水方面比Gel Cream 做得更好
薄薄一層就可以形成水分保濕膜
夜晚就算開住冷氣都唔怕會抽開皮膚的水份喇
依家買增量裝仲會送埋旅行裝
而且3款都齊 可以一次過試晒3款
買漢$300 仲有其他Product 送 ( 仲要係 Product Size 0
 
#安全清爽保濕 #THECHOKCHOK綠茶水潤面霜#THECHOKCHOKGreenTeaWateryCream
#水潤 #補水 #水油平衡 #THECHOKCHOK綠茶啫哩面霜#THECHOKCHOKGreenTeaGelCream
#清爽 #活肌 #鎮靜肌膚
 
#TONYMOLYHK #TMHKStreetModel #TMHKReview
 
Facebook @Tonymoly HK
 
≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷► Laam ◄◁◀≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡
 
活在香港, 最愛東遊西走 , 把簡單生活變得不一樣.
想看到不一樣的我記得Like和Follow 我的Facebook 跟 Instagram 喔 !
 
謝謝收看 ♥ 希望大家喜歡我們的分享。
此文章為品牌邀請 , 並只以個人看法及真實感受, 不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥
 
歡迎聯絡 邀稿 合作試用 出席活動
Email ♥ allaboutlaam@gmail.com 
 
 
Blog | Blogspot | Wordpress | ULifeStyle |Pixnet Elle Blog| She.com | Cosmopolitan | 
arrow
arrow
    全站熱搜

    all About Laam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()